FANDOM

Fight Club - Gra wideoEdytuj

FC GRA.jpg

Gra na podstawie znanego filmu z Bradem Pittem, pod tytułem Podziemny Krąg. Gracz zostaje wrzucony w same epicentrum walk, gdzie silna pięść i jeszcze mocniejsza noga jest przepustką do lepszego życia. Ale droga do zwycięstwa jest bardzo trudna – mozolne wspinanie się po stromej drabinie wygranych pojedynków, okupionych hektolitrami wylanego potu i nie mniejszej ilości krwi, budzi uzasadniony respekt.

Akcja jak i opowiadana historia zdecydowanie nawiązuje do wspomnianego filmu. Spora liczba trybów gry jak i samych technik destrukcji przeciwnika to wizytówka tego tytułu. Interaktywne, realistyczne środowisko, które można odpowiednio wykorzystać, choćby poprzez podniesienie jakiegoś elementu architektonicznego i skierowanie go z impetem w głąb w niczego nie podejrzewającego rywala, z pewnością jest atrybutem godnym napomknienia.
FC3.jpg

Fajerwerki graficzne oraz sugestywne udźwiękowienie tworzą dodatkowy klimat wielkiej rozróby, w której tak naprawdę nie ma mistrzów – są tylko tymczasowi zwycięzcy oraz multum zapomnianych fighterów, w swoim czasie niezwyciężonych, teraz przegranych, bez prawa weta. Z obu konsol, wersja na Xboxa prezentuje się najokazalej. Grafika jest dopracowana, wszelkie niuanse w oświetleniu, w cieniowaniu zostały wykonane z duża dozą dbałości o szczegóły.

SzczegółyEdytuj

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran Liczba graczy: 1-2 Nośnik: 1 DVD Wykorzystuje: Xbox Live

ŻródłoEdytuj

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3913

Więcej z Fandomu

Losowa wiki