FANDOM

Powiedz wszystko

Polska okładka

Opis Edytuj

Powieść - hołd dla starego Hollywood, której narratorką jest Hazie Coogan, która przez całe życie pracowała i opiekowała się starzejącą się aktorką Katherine Kenton.

Szczegółowy opisEdytuj

Katherine Kenton to gwiazda kina olat 20 XX w. Obecnie po tylu operacjach plastycznych co rozwodach ma szansę na ratunek dla swej osoby - nową rolę. Pewnego dnia zaczyna się nią interesować niejaki Webster Carton Westward III, który twierdzi, ze ją kocha. Mimo ostrzeżeń swej służącej Hazie Coogan Katherine wiąże się z nim. I po pewnym czasie odkrywa, że Webb jest pisarzem i pisze jej biografię. Bardzo przekłamaną zresztą. Ale to nie wszystko: napisał on już bowiem ostatni rozdizał, w którym Katherine umiera. Teraz tylko to, że aktorka żyje przeszkadza mu w publikacji ksiązki. Katherine unika więc miejsc i wydzarzeń z ostatniego rozdiału bojąc sie o życie i podkrada kolejne wersje zakończenie (czyli tego jak Webb chce ją zabić), żeby uniknąć śmierci. W końcu zabezpiecza się wysyłając jeden z takich rozdziałów agentowi by otwarto go gdy jej coś się stanie. Mówi o tym Webbowi, ale ten zaprzecza by to on pisał. Wkrótce okazuje się, że to Hazie była autorką każdego z rozdziałów i podkładała je Webbowi. Poza tym już zabijała gwiazdy w podobny sposób. Zabija ona Katherine i Webb, a cała wina spada na Webba.

CiekawostkiEdytuj

  • Książka była reklamowana hasłem Chłopak poznaje dziewczynę. Chłopak zdoby'wa dziewczynę. Chłopak zabija dziewczynę.
  • Książka nie dzieli się na rozdiały tylko na akty i sceny.
  • Oryginalna okładka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki