FANDOM

Choke-poland.jpg

Opis Edytuj

To historia seksoholika Victora Manciniego, który wieczorami dławi się w restauracjach by zrobić na utrzymanie w zakładzie umierającej matki. Wkrótce poznaje Page Marshall, lekarkę, która wyjawia mu pewną tajemnicę z jego przeszłości...

Szczegółowy opisEdytuj

Victor Mancini to selsoholik, który odwyk traktuje jako formę podrywania seksoholiczek. Jego umierająca matka przebywa w szpitalu i na jej utrzymanie Victor zarabia dławieniem się w restauracjach. Ludzie, którzy go rarują przesyłają mu później pieniądze, gdy zwraca się do nich z prośbą o nie. Pewnego dnia poznaje lekarkę, Page Marshall, która chce pomóc jego matce i ją wyleczyć nową terapią bazującą na komórkach macierzystych. Do tego celu chce więć zajść z Victorem w ciążę. Victor natomiast chcąc poznać informacje o swoim ojcu prosi znającą włoski Page by przetłumaczyła mu pamiętnik matki. Ta to robi i odkrywa, żw Victor jest sklonowanym potomkiem Jezusa. Victor na początku robi wszystko czego by nie zrobił Jezus, ale w końcu decyduje się być Mesjaszem. Gdy jednak jego matka dławi się na śmierć, a on nie może jej ocalić wychodzi na jaw, że Page to nie lekarka, a pacjentka chora psychicznie. A informacje, że Victor jest klonem to jej wymysł - tajemnica ojca Victora była taka, że matka nie wiedział kim on był, Victor został przez nią porwany jak był mały i ona nie była nawet jego matką. W finale Page ucieka ze szpitala i spotyka się z Victorem i jego przyjacielem, też seksoholikiem, i przyznaje, ze może jednak jest wariatką.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki